18 Ekim 2007 Perşembe

Ormanlara kıymayın efendiler...

Kaz Dağları, Sinop çamlıkları, Gökova kıyıları derken sıra geldi 2 B denen orman arazilerine. Ülke toprağının en güzel en değerli yerlerine kıyım kıyım kıyılıyor.
TEMA, 2B orman arazilerini sattırmayacağız kampanyası başlattı. Çok önem verdiğim bir kampanya bu. Hükümetin ‘dizi dizi bir inci’ icraatlarının bir yenisi.
AKP hükümeti satarım diyor, Hayrettin Karaca da sattırmam yalnız bana 1 milyon imza verin, diyor. Doğal yeşilden yana olanlar, imza vermeye var mısınız?
Bir tereddüdünüz varsa bu konuda, TEMA sitesine bir göz atın. Neymiş bu orman arazileri ve neden bu kadar gayretle satılmak isteniyor? İstanbul’un en güzel ormanlarında, nasılsa A. Necdet Sezer gidince 2B yasası çıkacak diye kimler orman içi villalar yaptırdı biliyor musunuz? Hükümetin seçim beyannamesine koyduğu ve satmaya kararlı olduğu ormanları satmaktaki bu kararlılığın sebebi nedir?
İncelemek ve imza vermek için
Tema linkini tıklayabilirsiniz.

6 yorum:

ERDIL dedi ki...

Sn.Sefika hanim bu konuda uyardiginiz icin cok tesekkür ederim.Bende bu günlerde Kaz daglarinda yapilan rezaletler icin yazi hazirliyordum.Eger Linkleri sitelerimize koyarsak tahmin ediyorumki daha cok imza toplanmasi icin katkida bulunabiliriz.
Saygilarla.

Nihat Akkaraca dedi ki...

Şimdi anlıyorum, Gökova Körfezinde, Bördübet'teki o cenneti bu yaz neden yaktıklarını.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Ben de hemen link verip imzaya katkida bulunmak istiyorum blogumda...

Unknown dedi ki...

Ben imzami koydum. Acaba bir faydasi olacak mi? Acaba biz de agaclara sarilip eylem mi yapsak, yoksa aman otur, sus, karisma, karistirma mi derler? :o(

www.elifsavas.com/blog

Punto dedi ki...

Hiç bir şey yapamamaktansa bir imza ile bir şeyler yapabilmek daha iyi diye düşünüyorum.

B5 dedi ki...

Bizim aile de katildi. Az bile olsa birilerinin ortaya ciktigini gormek guzel...